Dekoráció Mindennapra.

Vintage Dekorműhely

Vintage Dekorműhely

Az igazi tavaszi Barka koszorú

Step By Step

2020. február 16. - Vintagedekormuhely

Elérkezett az idő, rügyeznek a fák nyílnak a hóvirágok, hajtanak a tulipán hagymák, jácintok....

Ma elmentünk kirándulni a Nagy Berekbe, itt van Balatonfenyvesen, fantasztikus vadregényes táj, őzekkel, vadnyuszikkal, szarvasokkal...ha egyszer erre jártok érdemes rászánni egy napot nem bánjátok meg.

A barka szedés egy külön műfaj, 20 éve vagyok virágos, sosem gondoltam volna hogy ennyire macerás  és erőt próbáló pár köteggel összegyüjteni...eddig mindig megvettem a virágpiacon....de szeretjük a kihívásokat igy nekiveselkedtünk....

Egy óra túrázás és szedegetés után hazatértünk, természetesen azonnal késztetést éreztem rá hogy elkezdjek vele dolgozni....no lássuk mire is lesz szükségünk ha Te is szeretnél egy ilyen szépséges Tavaszváró Barkakoszorút készíteni:

-Ragasztópisztoly

-Tekercses drót 0.8as

-szalma alap 20cm

-metszőolló

-kb 2 Nagy köteg barka

img-6485.JPG

Mikor minden rendelkezésünkre áll , nekiállhatunk feldarabolni 3-4cm es ágacskákra a barkát...

Aztán felrögzítjük a tekercses drótot a koszorúra..

img-6487.JPG

Aztán a feldarabolt kiságacskákat összefogjuk 3-4 ágaként és középre felhelyezzüka koszorúra csupaszabb szárával lefelé, ugyanezt megcsináljuk a koszorú külső és belső felén is...

img-6488.JPG

img-6489.JPG

Ezután szépen elkezdünk haladni vele lefelé hogy a következő dágacskák takarják a fölötte lévő ágacskáknak a drótozását...

img-6490.JPG

img-6492.JPG

Perszeközben igyekezzünk méretre igazitani az ágacskákat...

img-6493.JPG

Szépen lassan biztosan haladunk vele...mikor már majdnem a végénél vagyunk a legelső ágacskák alatt bebujtatjuk a végső szárakat..

img-6495.JPG

Nincs semmi probléma ha sok helyen látszik a drót vagy a szélei nem elég ducik...most jön a következő nagy aprólékos munka ...ragasztópisztolyal egészítsük ki pici ágacskákkal az oldalait és a közöket....

Én személy szerint még takarásra használtam mohát , szntén ragasztva...nagyon szeretem mert természetes hatású és jó fedőképességű...

img-6497.JPG

Körülbelül 2 óra míg végzünk vele...nekem 45 perc volt...a látvány azért megéri a fáradságot.

A munka végeztével gyönyörködhetünk a saját készítésű koszorúnkal...

Ha van kedved és időd készítsd el, ha nincs, vedd meg a kedvenc virágboltodban, és mindig jusson eszedbe az idő és energia ami bele van fektetve egy koszorúba , amikor úgy érzed túl van árazva, vagy ha azt mondod Te is megtudod csinálni .....a virágosok fáradságot , időt és energiát nem kímélve teszik bele magukat nap mint nap ebbe a tevékenységbe és hozzák el neked az otthonodba a természetet. 

Szerintem megfizethetetlen.

Próbáld Ki.

Szép hétvégét! Moncha

Ha mégis biztosra akarsz menni, válogass kedvenc tavaszi ajtódíszeinkből.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vintagevirag.blog.hu/api/trackback/id/tr5615476970
süti beállítások módosítása